R.i.P Hjääärtat <3



R.I.P Josefine Eklund 7/10-1988 15/12-2005


"När nånting händer och det känns så kallt Det ända man ser är mörkrets fall
Jag försöker se upp till himmelen nu Men jag kan inte se dig något mer
Och ingen kan nånsin ta din plats i mitt liv Och vad ska jag göra utan dig
Jag gråter ofta Och vad ska jag göra utan dig
Alla minnen när du såg i mina ögon Och ingenting får dig tillbaka nu När allting var som svårast för dig
Så sa du adjö och lämna oss kvar Mina tårar faller för min saknad är så stark
Så mycket tid du hade men nu är det över
Ännu ser jag dina tårar Ännu hör jag din röst Jag kommer ihåg ditt leende
Jag kommer aldrig lämna dig Jag gråter ofta
Och vad ska jag göra utan dig Alla minnen när du såg i mina ögon
Och ingen kan får dig tillbaka nu Nej, inget kan få dig tillbaka nu"



Älskade josefine. idag är det tre år sedan du lämnade oss <3
Du förstår säkert inte hur mycket jag saknar dig. hur mycket du betydde för mig och alla andra här.
Saknaden går bara inte att beskriva! Jag älskade dig och jag kommer alltid att älska dig <3
Du var den bästa. Jag kommer minnas allt kul jag har haft med dig. och så fort jag tänker på dig så ler jag automatiskt! Jag är stolt över att vara din vän, det ska du veta. att du är så otroligt jävla speciell.
Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. bara så du vet. att du lämnade oss är så otroligt svårt..
men livet måste gå vidare. för jag kommer alltid att älska dig!
Det finns inte ens ord för hur mycket jag saknar dig och jag skulle göra allt för att du skulle komma tillbaka till oss och vara som du alltid var. jag älskar dig josefine!
Jag älskar dig så otroligt mycket baby det har gått 3 hela år.
jag kommer aldrig aldrig aldrig att glömma dig älskling du har verkligen lämnat världens största hål i mitt hjärta som sakta fylls med underbara minnen av dig :*
Att du är borta kommer jag aldrig förstå.. jag tänker på dig så förbannat ofta.
jag gråter varenda gång jag tänker på dig och jag kan inte förstå att du inte finns kvar.
jag skulle göra vad som helst för att få krama om dig igen och säga hur mycket du betydde för mig
Du var verkligen ett lyckopiller, ett lyckorus genom hela kroppen .
Det enda jag har kvar är alla underbara minnen, dom kan ingen ta ifrån mig det tackar jag fan för Du är och kommer alltid förbli älskad Josefine <3
Du kommer alltid förbli min jävla josefine, den jag alltid kommer att älska !
Forever and ever. Tre år utan dig känns inte ens verkligt, det känns som om du lämna mig igår..
Finns iallafall ingen som kan ta din plats i mitt hjärta Inte en enda kan ta den platsen, Jag Älskar dig Hjärtat<3

You and me giirlbejbii,forever and ever !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0