Du äcklar mig, kan du fatta det?

Du äcklar mig så fruktansvärt
jag vill se dig göra dig illa själv
jag vill se dig gråta floder
jag vill se dig brytas ner, för det du gör är tamefan inte rätt
allas våran egna KISSIE is back in business!
jag gillar henne inte, ändå känner jag inte "blogg-prinsessan"
men jag tycker att hennes provocerande har gått för långt nu.
jag förstår verkligen att hon har skit taskigt självförtroende osv, men det är någonting hon har skapat själv eftersom hon har valt att kalla varenda jävel som väger över 45 kilo för fet jävla kossa.
det är klart att folk hoppar på henne, någon gång skulle jag verkligen vilja träffa RIKTIGA alexandra och inte kissie.
jag vill träffa henne personligen, lära känna henne på samma sätt som hennes bror peter gör, eller den där mörkhyade bruden .. skit samma vafan hon heter.. eller amir?.. äh dom är ju ändå inte polare längre..

hahaha bloggvärlden har tagit över mitt liv, jag hänger med som en dommare hänger efter bollen på en fotbollsmatch!

Iallafall så är jag trött på att "Kissie" hänger ut folk på det sättet hon gör, hennes nya "grej" är att kalla hennes F.D bästa vän Amir för "Nya Stalkern".

sätter 20kr på att hon har skrivit detta själv:








Iallafall så tål jag verkligen inte kissie, den karaktären gör att jag kan flippa på två röda.
Men jag förstår inte hur hon orkar leva med sig själv, den tösen lär gråta oftare än ett barn..
vad tror ni?

Sen är hon nog för svag för att låta alexandra komma fram ur kissie-rollen, hon känner sig trygg där.. eller låtsas vara iallafall!

jobbigt att hela bloggvärlden har tagit avstånd från henne medans resten av bloggfolket träffas som VÄNNER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0