En jävligt dålig dag.

 

jag orkar inte hålla humöret uppe längre så därför tänker jag skriva av mig en stund.

jag vaknade upp, olyckligare än någonsin. jag hatar det här

jag somnade före tolv igår och vaknade kl ett idag..

jag tror seriöst jag måste söka hjälp med mina sömnsvårigheter.

jag gick upp för att hanna hade terroriserat mig med 4 sms, men jag är lika trött nu som innan jag somnade igår. jag är död!..

jag mår åt helvete idag. jag kan inte glädjas åt någonting, jag orkar inte försöka ha ett leende på läpparna när jag inte kan ha det ändå.

jag tänker inte låtsas vara den personen jag inte är. idag gråter jag bara och jag tänker fortsätta fälla tårar tills dom tar slut, jag vet inte varför jag mår dåligt. jag känner bara att jag måste få gråta så mycket som möjligt. jag orkar inte le, jag orkar inte vara glad , jag orkar inte excistera idag heller. jag vill inte excistera. inte när jag mår såhär dåligt, för det går ut över alla andra.
men jag kan som sagt inte råför hur jag känner. ni får ursäkta och frågar ni "vad är det som har hänt?!"(på facebook, msn , sms eller in real) tänker jag inte svara. för INGENTING har hänt, jag är bara trött på att leva.

Kommentarer
Postat av: Åke D

hoppas du får må bättre och kan få lite ork snart iaf.. krama

2010-08-13 @ 19:09:50
URL: http://blogg.dalmans.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0