jag behöver hjälp

jag kan inte sova, jag behöver hjälp
finns det någon som har något bra "sömn-hjälpmedel"?
eller någon som har nått i pillerform som gör att man somnar , blir avslappnad lr vafan som helst
jag behöver hjälp att sova.
i morse somnade jag tjugo i åtta och halvsov mellan 11-13!
förstår ni hur lite jag sover? förstår ni hur slut jag är i kroppen?
jag har försökt att trötta ut mig på kvällarna, tvingat upp mig tidigt som fan för att jag ska bli trött, men jag blir aldrig "sov-trött" jag blir bara. slö.. sen händer inge mer..


idag när jag vaknade så hade jag ångest.. sån fruktansvärd ångest att det enda jag kunde tänka var "idag är en sån dag man borde begå självmord, en dag då man borde sluta andas, sluta leva och sluta att excistera."
det är dom dagarna jag är rädd för att ha. ångesten är inte lika stark nu som när jag vaknade. men den finns där..



Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; hela du är snygg emma! :D

2010-08-23 @ 14:38:57
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: madeleine

jag använde mig av en spikmatta när jag hade väldigt svårt att sova. den hjälper, iaf mig, att slappna av och varva ner och på så sätt även somna. kanske inte funkar för alla men värt ett försök! try it! :)

2010-08-24 @ 12:23:58
URL: http://madeleinne.blogg.se/
Postat av: denise

se till så att det är riktigt mörkt i rummet, speciellt under sommarmånaderna. Jag använder alltid min ögonbindel och det blir hur bra som helst.

2010-08-31 @ 00:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0