Kafferep!

 

idag kl sex gick jag hem till sandra, anders och Tim för ett litet besök.

tim var redo att gå till sängs när jag kom dit men vägrade sova.

så sandra och jag började laga mat ! Spaghetti och köttfärsås, medans anders nattade tim..

tim ville inte sova , han var inte det minsta trött så han fick vara uppe.

Lillkillen kan gå heeelt själv nu :D och jävlar va han rusa omkring å härjade, äntligen.

nu är de fart på lillingen så nu får mamma sandra se upp, tant emma med för den delen!

efter att vi käkat & tim hade gått och lagt sig så gick vi ut och satte oss på balkongen  så som vi alltid gör, började pimpla kaffe och prata om allt mellan himmel och jord. jag och sandra kan verkligen prata om allting i flera flera timmar och det roligaste är när vi börjar prata minnen!

Skvaller om folk på maser, folk som man var kära i osv.! fyfan va vi har roligt tillsammans! :D

En helt underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för ikväll hjärtat, du är verkligen helt underbar!!



<3<3<3

2010-08-11 @ 01:24:10
URL: http://mcbaby.biohazard.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0