oh lord.. jag håller med kissie

som ni kanske har märkt är jag inget stort fan av kissie, dock vet jag inte hur hon är som privatperson
men det känns inte som om det är någonting jag strävar efter att ta reda på heller.
Anyway, jag håller med henne om en sak..

"tax-öron" är fan inte okej, bh finns av en anledning, bröst-tejp vafan som helst
det vidrigaste jag vet är att se det här

l
l
l
V




visst, det är bra att man är nöjd med sig själv, men är det inte en BH jag skymtar där? oh lord.. jag insåg det precis, jag trodde inte att hon hade bh på sig. men ack så fail fail fail!
Jag tycker inte att det där är vackert, många gör säkert det, men inte jag !
(btw, bilden är på världens alldeles egna freak, Lady Gaga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0