Skyll inte på andra

Du är inte värd honom som vän!
du är ett pinsamt jävla ex för mig.
ingen jag vill ha kontakt med, därför jag tagit avstånd från allt som har med dig att göra.
sitt förfan inte och tyck synd om dig själv som du alltid gjort. gör någonting åt det
men att skriva massa elaka saker och hitta på massa skit om mina vänner, de tål jag fan inte.
och när jag frågar dig vad JAG HAR SAGT så byter du samtalsämne!
och det är DERAS fel att ni inte umgås.. du vet att man kan ringa själv va?
du är verkligen inte värd dom som vänner !!!


"Ja det är det du hänger upp dig på? att du är ett gammal ligg och  ****** vill inte ha dig"


"pssss.. gå och lek med dina låsaskompisar som du snackar skit om inför andra låsaskompisar."

"Du vet inte ett skit vad jag har gått igenom!!!!!!!"

"Jaså?`vet inte jag för ingen har hört av sig... jag försvann för jag behövde hjälp med vissa saker och det var fan ingen som hörde av sig...."

"Dina ärr är så patetiska... det skriker hjälp en stackars emo-tjej
Vem fan säger att ****** har gjort fel? det är dina förutfattade meningar... du lyssnar aldrig och kommmer aldrig att göra"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0