Är allting vi ser porr?

får väl börja med att "varna" folk som inte vill se naket att ge fan i att läsa detta blogginlägg.

Vad skiljer sig från "porr" och naked Art?
jag har funderat länge på det.
så fort en tjej klär av sig kläderna säger folk att hon viker ut sig (på ett negativt sätt)
att hon försöker vara som en porrstjärna.
billig.
jävla slampa
vidrig.
ful osv.. men när är det "okej" att vika ut sig?
är allting vi ser klassat som porr , när är det okej att vara naken?

jag tycker att tjejer som klär av sig framför en kamera är tuffa.
jag ser ingenting negativt i det så länge det är hon själv som valt att göra det.
bilderna kan vara hur snuskiga dom vill, jag ser det ändå som konst.
jag älskar nakna kroppar och tycker att fler ska "vika ut sig".
jag menar, vi alla föds nakna, vi ÄR nakna under alla dessa lager av kläder.
Och vill folk visa lite rumpa, lite underliv och bröst, fine by me säger jag bara.
jag tycker bara det är niccccce.


Varför har det blivit tabu att klä av sig??









Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var den bästa. jaha det hade jag missat..

2010-12-22 @ 00:32:26
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0