Dagens inköp?



idag måste jag handla hårfärg.. det suger somfan att sätta sprätt på sina absolut sista pengar och eftersom SOC fortfarande inte hört av sig om min överklagan så är jag måttligt förbannad.
det var i OKTOBER jag LÄMNADE IN mina papper till dom, överklagan skickades en månad senare till falun..
sen har jag inte hört ett ord..jag gillar att soc i blge säger att dom har så mycket att göra att dom ger det till falun.
Jag får väl helt enkelt ringa och skälla på dom, skällda på dom utav HELVETE!
men det hjälper väl inte eftersom det inte är "deras område" längre.


Anyway, hårfärg och cigaretter är det jag behöver.
herregud, jag måste sluta röka, att lägga sina sista slantar på något så fjantigt som CIGARETTER är ju pinsamt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0