fartfylld dag

har varit överallt i borlänge idag känns det som.
jag och sara åkte till kupolen för att handla dom sista julklapparna.
den bruden gick tamefan kors och tvärs i butiker. man kunde inte ta allting på samma våning? nä utan vi åkte upp ner höger vänster. gah vart helt galen..
men julklappar blev det.
sen väl hemma käkade vi mat sen kom hennes lillebror anton , dom spelade kort och jag tog åt mig uppdraget att slå in alla deras julklappar:)
sen skuttade jag över och försökte få liv i hanna.
kaffe påslaget och dags för yatzy, jag ägde skiten ur henne, eller inte. fick hjärtklappning när hon nästan slog mitt rekord.

Nu sitter jag med hårfärg i huvudet, ÄNTLIGEN säger jag bara.. min utväxt var hemsk.
när jag geggade i färgen tänkte jag "WHAT, BÖRJAR JAG BLI FLINTIS?".. men det var mitt über-blonda hår som stack fram. men nu ska det bort bort bort bort!!

Imorgon är det uppesittarkväll hemma hos hanna ♥ vi satsar på att bli miljonärer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0