Ibland är det svårt..

att förklara för någon hur man känner. ♥
jag kan inte förklara för min pojkvän hur mycket han betyder för mig och jag har ännu mer svårt för att förklara för mina absolut bästa vänner hur mycket jag älskar dom och vilka riktiga änglar jag anser att dom är.
livet är inte enkelt, det är väl inte ens meningen att det ska vara enkelt?


Jag känner mig.. väldigt konstig just nu.
jag skulle kunna umgås med vem som helst i flera timmar, spela kort eller yatzy skulle jag vilja göra. jag skulle även vilja skratta riktigt ordentligt.
jag vill umgås med någon som verkligen skulle kunna få mig att skratta..
men istället sitter jag här, ensam och spelar betapet med random folk (vilket jag suger på)








Imorgon är det fredag, jag måste VERKLIGEN tvätta och börja städa mitt rum
det här funkar fan inte längre. nu börjar jag verkligen att bli trött på det här
visst. det är mitt rum, jag behöver inte alltid städa eftersom det  ENBART är JAG som ska vara där inne och jag har dörren oftast stängd ändå.
men nu hittar jag knappt mina saker, så försöka få bort lite skit från golvet vore lite nice.
jag ska försöka möblera om också, funderar på att vänta tills Sara får mens nästa gång
(hon måste tydligen att möblera om när hon får mens)
Min tv ska iallafall UT härifrån, jag tittar aldrig på teve.



Jag vill ge någon en kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0