jag och hanna kan minsann..

shoppa.
det är vi bäst på.
vi vet alltid vilka affärer vi ska gå in på, vilka hörn man ska leta i för att hitta det vi söker.
så när vi går på kupolen går det tamefan undan.. men idag var vi där i TVÅ TIMMAR.. det är rekord för oss.
annars är vi där i MAX en halvtimme.
oj oj oj  och vad kom jag hem med?
En ny svart pennkjol, 2par svarta strumpbyxor,en svart lång kofta och ett mörkrött läppstift från make up store
sen åkte Jag,Hanna & Nettan och handlade för imorgon, trerätters blir det för oss!
kommer bli nice som fan. vad som händer efter middagen vet vi inte än. men det visar sig.


uppesittarkvällen sög stenhårt
ingenting vann vi, bara värdelösa lotter.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och avnjuta första filmen av Änglagård :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0