Mitt hjärta flög ur kroppen

Tog en liten rökpaus med hanna i korsningen, som alltid ska benito svansa efter oss.
när vi väl stod där och pratade och rökte hör jag hanna säga "där kommer det en hund"
Benito burrar upp sig och tjejen med hunden TAPPAR kopplet till hundjäveln.
Min första reaktion var att "nu kommer benito dö"
hunden flög på benito och benito rusade för allt han ägde och hade. som tur var hann benito iväg och hunden stannade tillslut , tjejen bad så hemskt mycket om ursäkt.

jag trodde att benito skulle bli ihjälbiten av hunden.
men icke sa nicke. benito hade tur, kaxig som han är
nu kanske han lär sig att alla hundar faktiskt inte är rädda för honom.
men jag tvivlar på att han lärde sig en läxa.

Nu ligger han och sussar så sött intill mig!
det lär vara jobbigt att få springa så fort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0