NU VET JAG!

det absolut första jag ska köpa när jag får pengar är..
  • någonting jag engång haft men som någon stal från mig
  • någonting jag försökte spara ihop till länge när jag var arbetslös OCH lyckades tillslut köpa
  • en pryl som jag älskar!
  • någonting som gör mig extremt "HAWT"
  • nått rött
  • det luktar gott
  • det gör mig extremt glad
  • det är MITT MÄRKE
jag talar om NOUBA läppstiftet som håller bättre än någonting annat, det luktar mums och kostar 200:- för ett jävla läppstift. men jag måste ha det. det säljs inte längre i butiker i borlänge heller.
det är den enda rätta röda färgen som finns (enligt mig)
åh vad jag saknar att ha det läppstiftet
det skulle passa mig utmärkt att ha imorgon, men eftersom någon jävel stal det från mig så får jag helt enkelt vara utan. usch vilka hemska människor det finns.. personen MÅSTE ha vetat att Nouba är dyrt och att jag älskade det.



Kommentarer
Postat av: madeleine

nelly.com säljer det märket, din färg kanske finns där :) snabb leverans är det!

2010-12-27 @ 21:12:18
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0