Spelkväll igen

har haft en liten spelkväll med grannarna. jag och adde spöade skiten ur sara i chicago;)
jag var mästare på att få fyrtal.
efter ett par timmars spelande kom hanna över och vi spelade yatzy medans adde gick hem och tog sig ett par groggar.

nu är jag helt slut och hoppas att jag kommer somna, trotts att jag har druckit många koppar kaffe.
varför dricker jag ens denna djävulsdryck?

har en massa bra filmer och serier att titta på men känner mig inte alls peppad på att se någon. jag känner mig tom, ensam och lite småledsen. USCH för kvällar
Imorgon MÅSTE jag plugga inför provet på torsdag.. oj oj oj hur ska detta gå?


Julbord på lördag :D kommer bli great

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0