Tribaler - usch fy och blää.

jag kommer faktiskt aldrig att förstå mig på er som har tribaltatueringar och bokstavligen tycker att det är snyggt.
jag förstår inte riktigt vad det är som är så "nice" med det.
allt ser ju likadant ut? alla gjorde exakt samma på 90talet..

jag har setat & kollat på tribalbilder ett tag nu och Nääääe jag förstår fan inte.
för mig kommer tribaler alltid förknippas med WhiteTrash.
jag gillar det inte, det är en "skank" stämpel.



Jag förstår inte vitsen att tatuera in någonting som så många redan har.
samma sak med rosetten i nacken / handleden som blev så otroligt jäkla populär ett tag. why?.
varför tatuerar man någonting som alla andra har?
visst man kan tycka att det är snyggt.. men rita rosetten själv eller gör någonting så den blir EGEN..
inte ens det gör folk.. är det lathet? eller bara idioti?

svank-tribal-tatueringar ligger iallafall på första plats i vidriga tatueringar.
det skriker WhiteTrash-hillbilly-texas-ranger om skiten aka bakgrundsdansaren i E-type.
nej, tribaltatueringar kommer jag aldrig tycka är fint, oavsett om den är pytteliten eller gigantisk
tribaler intresserar mig inte.. white trash intresserar mig inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0