trött, ont, saknad, arg!



Jag är så jäkla trött, känns som om jag inte har sovit på flera flera dagar.
det värsta av allt är att jag har sån fruktansvärd smärta i nacken och huvudet.
jag har nog sovit otroligt dåligt inatt.. jag skulle göra vad som helst för att få sova ett par timmar till, men jag tvingade upp mig så att jag inte skulle sova över..
kl 14.00 har jag möte med min lärare och jag måste verkligen prata med honom om vad han har fyllt i till CSN, tydligen så har han sagt att jag ska vara klart med allting INNAN  JUL. vilket inte stämmer, utan att jag ska fortsätta efter jul. jag är så otroligt förvirrad..

Ikväll ska jag ha det myspys med mina favoriter, Hanna & Nevvaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0