Varför förstår jag inte?

jag får fasiken spunk på mitt prov som jag ska ha imorgon.

det handlar om första världskriget, imperialismen och.. nått mer.. du ser.. jag har inte ens fått in vad det är jag ska läsa om i hjärnan och jag har PROV IMORGON!

jag känner megasuperdupergigantisk ångest över provet jag har imorgon. jag avskyr första världskriget ingenting intressant hände då. folk krigade.. sen bad dom om nåd.. Wow, varför ens starta krig då? jösses folk kan verkligen inte kriga..

det är väl bara lägga sig ner och fortsätta läsa..och imorgon efter provet är det bara att läsa vidare på mitt svenska prov som jag har på torsdag! usch och fy

sen är det jullov^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0