Vilken toppendag det har varit

den här dagen har verkligen varit toppen
har spenderat nästan tolv timmar med Hanna idag
vi har varit på dollarstore där hon skulle köpa en jul-duk, fanns det någon ? näe!!
Sen gick vi till subway och köpte med oss mat hem..



sen var det dags att ta fram hantverkarna i oss , vi skulle bygga ihop hennes gigantiska ikea hylla!
och det var tur att hanna hade byggt ihop något liknande innan för jag fattar ingenting av ikeas ritningar.
iof är jag en person som tror att "jag kan allting utan dumma ritningar"
men vi fick ihop hyllorna, utan våld !
eller ja, hanna höll på att banka skiten ur ett hyllplan men det gick ändå.









Sen efter att vi lekt "äntligen hemma" så parkerade vi oss i köket från kl fem - kl halv tolv, vi spelade chicago och en jävla massa (maxi)yatzy!
jag slog tillåmed mitt superduper rekord som hanna har varit ute efter att slå ett bra tag! 520 poäng! kick ass





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0