Begravning&Dop på samma dag.

Daniel ska begravas samma dag som jag ska på Dop.
Men jag har bestämt mig för att gå på både dopet och begravningen!
Igår jobbade jag fan arslet av sig, jag tror inte en enda människa har brännt så mycket fett som jag gjorde igår på jobbet
det var äckligt mycket folk . och jag älskar dom snygga pappoirna som är där jag ryser i hela kroppen <3
snart ska jag gå och dricka min frukost och försöka få anna hit så hon och jag kan dricka lite kaffe och spela lite spel medans katten å hunden får leka av sig lite!
Aaaw min kissekatt älskar låten GLORIA MED MANDO DIAO (basseflow version)
jag älskar verkligen låten med mando diao!<3

Nu ska jag beställa en ball spetsgrej till håret som jag kan ha under begravningen
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0