bästa ever

jag har fått mycket klagomål över att jag vill se ut som bruden jag la upp
btw, de är ingen brud.. de är en KARL!
ÄVEN OM ni klagar på hur jag vill se ut så är det mina "problem" ;)
att jag inte är nöjd över mina bröst.. so what? finns det någon som är det.
jag tänker iallafall fixa mina bröst, tänker inte ha på pricken lika stora som denna tjej/kille
oavsett vad så är hon / han otroligt vacker och jag skulle väldigt gärna vilja träffa personen!

Aja:) min kropp mina problem, söta är ni iallafall som kommenterar om vad ni tycker och tänker. men säger ni vad ni tycker, lär jag också få försvara mig, det har ingenting med att jag blir förbannad över vad NI tycker
puss!"

Kommentarer
Postat av: sandra (:

jättesöt blogg:)

kommentera min blogg och besök den!

kram:)

2010-07-09 @ 20:15:51
URL: http://sandrasteien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0