Bröllop!

jag såg nyss på filmen Bride Wars och jag kunde inte hålla tårarna borta, varesig när dom friade, bestämde klänningar, grejer, hår osv .
jag är super känslig när det kommer till bröllop .




Dom flesta tjejer har nog planera sitt drömbröllop sedan dom var riktigt små, jag har iallafall gjort det.
jag vet precis vilka jag ska bjuda och inte bjuda
hur min klänning ska se ut, brudtärnornas hår och klänningar osv.
vet precis vilka som ska vara mina brudtärnor också!
det enda jag egentligen behöver är en man att gifta mig med !
vet till och med hur inbjudningskorten ska se ut, haha
vet hur min ring ska se ut också, men det överlåter jag faktiskt till mannen som friar, så får man se hur väl han känner till sin blivande fru ;)
ja, jag har planerat hela mitt bröllop i huvudet faktiskt :) har ni också gjort det?
hur många killar är det egentligen som drömmer om att gifta sig? (som är straighta)

och en sak till, gifter jag mig ska jag INTE INTE INTE INTE INTE ha möhippa. jag ska ha tjejkväll, inge jävla maskerad skit och pinsamheter, det är mitt bröllop, mina regler och mina vänner !  <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0