Besvikelse

Att man kan vara så besviken på ett ex, det trodde jag seriöst inte.
varför får man reda på allting man borde vetat, nu i efterhand??..
att vara otrogen är det värsta man kan göra mot en person tycker jag . att utsätta en person för sådan smärta är ingenting att skämta om.
fick veta igår att mitt kära ex blev tillsammans med sin polare direkt efter mig.
alltså lär dom ha gjort någonting på den där förbannade jävla festen jag var med på, tack och adjö Mr Jeff.
någonting jag dock inte tål är att du var tillsammans med henne när ni var i åland, och var du TROGEN DÄR? NEJ!
visst du var säkert otrogen mot mig, de tvekar jag inte en sekund på. men att du sedan är otrogen IGEN? why the face ffs!
Jag har verkligen insett vilken svag och liten människa han är som nu mera har bytt bort sitt liv för en "flickvän" och ett "nytt band".
Vissa människor är så patetiska att dom borde.. jag kan inte komma på något bra.. men jag älskar att hänga ut personer så därför skriver jag det här. man får fan stå för det man gjort eller sagt :)


anyway, jag ska aldrig skaffa en pojkvän igen. karlar är ingenting för mig och inte barn heller.



Kommentarer
Postat av: Stina

ja, jag har lite svårt att släppa att folk säger att jag inte kan mitt jobb.

2010-06-12 @ 10:02:57
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/
Postat av: Zara

Karlar är skit, det bevisar dom nästintill varje gång man pratar med en.

2010-06-17 @ 14:58:50
URL: http://mytreasure.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0