Busungen tim

det var inte många timmars sömn i natt.
tim somnade kl ett och jag och sandra kröp i säng kl två.
kl fem var tim vaken igen och skrek som den lilla bebisen han är !
sandra gick upp, gav han välling osv.
kl sju somnade han om , härligt tänkte jag och sandra, nu får vi också sova
DING DONG hör vi på dörrjäveln, då är det tunabyggen som ska byta nånting i badrummet och tim blir klarvaken
bara att gå upp..
vi gjorde lite kaffe, åt frukost, lyssna på när tim babblade högt och försökte bestiga dammsugaren.
kring klockan nio orkade varken jag eller sandra hålla oss vakna, så vi tog med oss tim in i sängen och la oss där
och se på¨fan, han somnade, det gjorde vi också .. lika fort.
vi vaknade ganska nyligen, så skönt att få sova lite extra :)



vad dagen i sig bjuder på vet jag faktiskt inte riktigt.
anders (sandras sambo) kommer hem idag.
det är skrämmande fint väder ute idag och jag älskar det.
får se om jag får ut sandra och tim i solen en liiiten stund iallafall:)
jag behöver jobba på min solbränna igen ;)




mina små skrutte-älsklingar!!!

btw, jag saknar dig nå så fruktansvärt.
jag saknar doften av dig, ditt leende, dina elaka kommentarer
jag saknar dig verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0