Ganska Effektiv dag?

oj vad har jag gjort idag?
ingenting känns det som. drog på mig en ansiktsmask som mamma höll på att skratta ihjäl sig åt, jag med för den delen.
Hanna kom förbi på kvällningen, tog en kopp kaffe ute på en filt i det gröna gräset.
efter det .. jag kommer seriöst inte på vad jag har gjort?!..
Jo jag slog in nya post-paket som ska iväg på måndag:)
sen kom sandra förbi med jason :) vi var ute och gick en sväng och sådär.
lär träffa henne och tim i veckan igen!
Nu har jag nyligen fixat naglarna . undra hur länge det håller denna gång, antingen går dom sönder eller så tröttnar jag och tar bort allting. jag är aldrig nöjd.
Kikar lite på sex and the city nu, säsong fyra! jag älskar SATC.
Imorgon ska jag leka lite med hanna, på kvällen är det faktiskt dags att färga håret för min del!
denna utväxt börjar bli hemsk, så less på det.
förhoppningsvis kan mamma färga håret på mig, känner att jag inte kommer orka stå med armarna i vädret !
dock är jag världs bäst på att färga håret på mig själv.
nu blir det att kika vidare på sex and the city , ta en frukt och en kopp the tror jag ! Pusspuss



älskar billiga ansiktsmasker, dom är bäst :D
<3


sen bytte jag hudfärg en halvtimme^^


naglarna innan!
tråkiga

mitt "nagel-kit"


vänster hand :)



höger hand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0