När jag var liten..

Älskade jag teveserien Pantertanter aka Golden Girls
jag och min mamma kollade på det dagligen och vi skrattade hejdlöst, även fast jag var väldigt ung.
jag kan nog gissa på att jag inte var den enda tjejen/killen som följde denna serie? :)



Iallafall så var jag inne på aftonbladets hemsida och såg att en utav pantertanterna nyligen har dött.
Dock lever bara en av pantertanterna nu, hon som var min favorit : Betty Marion White ( Rose Nylund i serien)



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7241077.ab


Det kanske är dags att kika på avsnitten igen.. jag tror nog det :)
R.I.P

Rue McClanahan




whaat nu är jag chockad igen, var tvungen att kolla upp serien Pantertanter aka Golden Girls.
det här trodde jag aldrig
se på bilderna.. och jämför födelseår..

jag trodde inte att hon var äldre än lilla tanten..
( jo jag förstår nu att dom gjorde hon till höger att se äldre ut men jag trodde helt seriöst på att hon var SUPERGAMMAL i serien. wow jag är chockad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0