Ockelbo Utflykt

jag vill börja inlägget med att tillägga att jag är FÖR monarki!
jag älskar kungafamiljen, kungahuset osv.
allt tjat om att  "vi" skattebetalare betalade deras bröllop, varför klagar ni?
vill ni hellre att vi skänker bort våra cash till invandrarna?.
jag är arbetslös å betalar inte skatt! men även om jag gjorde det så hade jag stöttat kungafamiljen fullt ut !



Idag stundade det omtalade kungabröllopet.
Viktoria fick sin Daniel, Daniel fick sin Viktoria.
Min dag började med att jag och mamma åkte och hämtade upp petra + bytte bil.
sedan bar vi oss iväg mot OCKELBO!

efter lite mer än 1timmes bilresa så var vi näääääääääääästan framme. ca 1km från ockelbo centrum, då blev mamma och petra akut kissnödiga så vi var tvugna att stanna vid en rastplats.
Petra fick så dåligt samvete av att vi bara var in och lånade toaletten så hon köpte en kanel-bulle. hon är så jävla söt.
vet inte vad jag ska berätta om dagen
vi käkade mat, fikade, satt i spöregn under våra paraply, men så fort bröllopet drog igång kom den stekande och dundervarma solen.
jag och petra satt och grät ikapp.
folk jublade när Daniel sa JA och likaså när Viktoria svarade Ja!
dock gjorde svt världens dundermiss när dom presenterade daniels föräldrar !!! "Och här kommer Daniel Westlings föräldrar från Ockelbo som ligger i DALARNA!!" hahahaha heja ;)
En riktig toppen dag har jag haft, petra är hur mysig att umgås med som helst och jag älskar hennes sätt att tänka, hon är unik och jag hoppas min bror håller stenhårt i henne :)





Här grät och jublade alla <33



"jag var tvungen att köpa en bulle, kändes lite elakt att bara låna toaletten, någon som vill ha?"


petra försöker förstå kartan




mamma drack sitt gratiskaffe^^


petra in action i OCKELBO!

gud vad jag älskar den här bilden:D


jag blev lite småförälskad i ockelbo faktiskt


den här tanten berättade för oss att hon hade bantat i 2 veckor för att kunna proppa i sig tårta:D
hon var sååå söööt! otroligt trevlig^^


sen drog det igång, inte ett öga var tort i ockelbo !



de var liiiiiite folk i ockelbo;) hihihi
jag är nöjd med min dag och jag är glad för viktoria och daniels skull <3

Kommentarer
Postat av: ozi

snälla snälla snälla kan du inte ändra din layout på bloggen. Sen du ändrade till den du har nu så är bloggen skitsvår att läsa och hänger sig för att det är så många inlälgg som måste laddas. Trodde det var min dator som muppade men det visade sig att det var likadant för alla mina vänner som läser din blogg.

2010-06-20 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0