Åh så underbart

den här födelsedagen slår alla födelsedagar jag någonsin har varit med om.
Jag är så jäkla nöjd att det inte finns ord.
åh vilken underbar familj och vilka underbara vänner jag har ! Tusen tack för den bästa födelsedagen någonsin!


  • Kim kom hit helt utan förvarning + att han hade med sig paket , vilket han inte behövde!
  • Hanna gav mig en present som skriker MIG!! toppen-nöjd
  • fick fyra paris hilton parfymer av min storebror och hans kära flickvän
  • sara och adde gav mig sjukt roliga paket (förutom den livs levande kräftan)
  • jag har fått ätit kräftsallad tack vare världens bästa pojkvän
  • fått otroligt mycket blommor!!
  • Nevah kom hit tidigt på morgonen för att ge mig paket, som jag uppskattar somfan:D (så imorgon ska jag tamefan lägga puzzel^^)
  • har haft en underbar familjemiddag på broken dreams och ätit den godaste laxen som finns
  • Jag fick pussas på MIN MIN MIN MIN KIM!!!
  • Åt Kinder-ägg choklad till frukost ^^
  • fick en grattis kommentar på bloggen som kändes starkt i mitt hjärta, från min "förebild" Josefin Staaf
"Josefin om Redo för kvällens äventyr:
Sv: Hihi nej det är helt sant! Men bara pyttelite salt annars tar det över.

Grattis på födelsedagen snygging!

xxx"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0