Emma - Genom tiderna..




ALLA BARN (eller nej, men dom flesta) är vackra.
jag tycker om att titta igenom gamla bilder på mig.
och visst är det minsann  en förändring!

(här ville jag tydligen prata med pappa i telefonen)

(dagisfoto)

(varför skulle jag alltid vinka på bild?)

(skolfoto i 2:an, vackra hamstertänder jag hade va?) :D

(här är jag 13år gammal)

(skolavslutningen i åttan)

(sjuan)

 


 

(här går jag i nian)

 

 


 

 

'

 

 


 

(dessa bilder är mellan 8:an och 9:an.. tror jag?)

två år sedan

 

 

det var lite bilder om hur jag har ändrats genom åren

det finns massa massa mer också;)

 


Kommentarer
Postat av: =)

Du är otroligt het och speciellt när du ligger i sängen med trosor (L)

2010-11-30 @ 21:46:15
Postat av: sandra

snacka om förändring! :)

2011-01-06 @ 13:18:24
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0