Drömmarnas land

Jag har ju visat er ganska mycket av hur jag vill ha det när jag väl flyttar till hus osv.
jag vet hur jag vill ha det när det kommer till möbler, vitvaror och färg på väggarna.
Men jag drömmer även om VÄRLDENS STÖRSTA HUS!
ett riktigt hus.

jag är ingen person som vill "köpa" ett hus utan jag vill bygga mig ett eget.
med tanke på att det är fan billigare att bygga ett hus än att gå å köpa ett i borlänge ( i dagsläget)
men kim yttrade sig och sa att jag kunde glömma att vi två skulle bo i borlänge utan att våra barn ska växa upp i falun!
det gör mig faktiskt ingenting, falun = mys (en nackdel bara.. vattnet = blää)

jag drömmer inte riktigt om den där svensson villan.. utan ska jag bo i hus ska man tamefan ta i lite med hus-storlek + design på huset!
Jag har hittat lite drömhus jag gäärna flyttar in i  (amerikanska hus = kärlek)











Såå vackra hus, jag blir helt varm inom mig när jag ser dom här :)
det där badrummet får mig att rysa av glädje också !!
MEN.. smaken är ju som baken säger folk
det finns vissa "slags hus" som får mig att tänka "Och hur tänkte dom här?"  varenda gång jag ser dom
jag kommer aldrig förstå mig på dessa hus:





När Var Hur Och Varför ?? dessa hus är inte snygga någonstans jag får lite ont i magen när jag ser dom.
jag förstår inte riktigt hur man överhuvutaget kan kalla det hus !?
är det ens hus?
för jag tycker det ser ut som någonting min bror ritade på dagis när han var tre år..
anyway, konst har ingen ålder brukar man ju säga!



Kommentarer
Postat av: Stina

hur har du räknat när du kommer fram till att det är billigare att bygga än att köpa?s

2010-11-09 @ 19:41:10
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/
Postat av: lollo

sånt hus bor jag i -.-'

mamma och pappa jobbar i norge så dä är inte så himla konstigt om vi är rika;)

2011-01-03 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0