Förbannat bra jäkla dag

Åh vilken toppen dag jag har haft!
det enda som saknades var en puss från kim.
men man kan inte alltid får det man vill ha.

mina två bitches (sara och Anna) kom över och spelade yatzy, chicago och drack kaffe i ett par timmar.
riktigt nice med sällskap!

Nu sitter jag här och hungrar ihjäl , ber lite smått till gud att saras nudlar ska vara äckliga så hon vill göra någon annan slags mat så jag kan gå upp och snylta lite ;)
det är bra att ha riktigt snälla grannar !!

Känner mig peppad för morgondagen.

upp klockan nio för att hinna med saker och ting.
skutta ner på stan väldigt tidigt, blir en förmiddagsfika med Sandra Anna och Linn
kommer bli jäkligt nice!!




Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; ja enligt solo så är det bara 19% sen om det stämmer eller inte är ju en annan sak. :P

haha ja men precis, så är jag med ;)

2010-11-23 @ 21:20:26
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0