fördelar & nackdelar

varför dricker man alkohol?
jag försöker komma på för och nackdelar med att dricka alkohol..


Nackdelar:
  1. Din plånbok blir tunnare
  2. Du säger saker som du kanske inte riktigt menar / vill osv.
  3. du vaknar upp bakfull !
  4. bakfylleångest
  5. huvudvärk
  6. + 47879879867 Orsaker till!

fördel:.....
jag kommer inte på någon speciell fördel!


varför dricker JAG alkohol?
det kan jag inte heller svara på faktiskt, "åh det ska bli så roligt att dricka wiiii"
vafan är det som är så kul?
alkohol gör dig enbart mer social och sedan otroligt jävla pinsam!
jag måste lägga av med alkoholen alltså!
min ekonomi tillåter fan inte alkohol

sen är läsk tusen gånger godare, som fanta.
JAG VILL HA FANTA NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0