första advent?

räknas det som första advent idag? o.O
jag har missat det totalt.
iallafall så är jag ensam hemma hos kim nu. han åkte till borlänge med mathias för att gå på någon slags spelning.
jag ska snart trava bort till willys och köpa huuuuuuuuur mycket gott som helst, så jag har någonting att göra fram till tolv ikväll :P

jag ska mysa ner mig framför tv:n eller så slår jag på en film
jag kan inte riktigt bestämma mig, kan inte bestämma mig för vilket godis jag vill inhandla heller
visst har jag stora problem? ;)


största samtalsämnet idag är
"jag fattar inte hur man kan ha så lite självrespekt att man knullar två killar som är BRÖDER.. usch stackars lilla patetiska människa :)"



Kommentarer
Postat av: Tösens mamma

hahahahaha bättre sent än aldrig :)

Jo de är första advent:P

2010-11-28 @ 20:20:55
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0