Girlylicious




Jag har drömt mardrömmar genom denna natt
fast det var inga riktiga mardrömmar utan bara obehagliga saker som skulle kunna hända
andra halvan av natten försökte benito seriöst döda mina fötter
han bet mig, rev mig och försökte kväva mina fötter (?!)
vettefan vad han har sysslat med
men nu ligger han här bredvid, som en liten bebis och sover.
det är någonting onskefullt över den här katten mellan 6-9 på morgonen!

Nu ska jag göra mig i ordning, gå ner på apoteket och sedan möta upp älskade sandra för en Brunch-fika som det så vackert hetert :)
Hon ska även leka sjuksyster åt mig eftersom min hals har blivit helt fucked up!
så hostmedicin here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0