Harry Potter premiär!

tror jag börjar bli galen..
idag är det harry potter premiär
och jag drömde att jag var med i harry potter (självklart var jag Emma Watson)
det kändes så otroligt verkligt och jag fick rädda harry potter flera gånger
jag fick även hångla med den där "draco Malfoy" - det var bara de att han var typ TOLV!
gah jag blev så äcklad att jag faktiskt övervägde att begå självmord i drömmen
hur ofta händer det?
Jag och Rupert Grint (Ron Weasley) blev iallafall superduper bundisar i min dröm.


jag är glad över att jag vaknade ! usch
inatt blev det inte allt för mycket sömn faktiskt ;)
nu ska jag snart sätta igång med disken så jag har den gjord ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0