I skolan

jahapp, tidsinställt.. ska se om det funkar
medans ni läser det här kommer jag befinna mig på högskolan för en föreläsning!
en föreläsning jag verkligen måste toklyssna på !
anteckna varenda sekund och försöka ta in så mycket information som möjligt

Emmas föreläsningar = prov!

yepp, varenda föreläsning jag ska på kommer det att bli prov på så jag lär nog rengöra öronen med lite topz så jag hör vad hon säger..


kommer nog inte komma hem förens klockan halv sex
damn.. jag måste försöka hitta en vinterjacka.. vart är mina gamla jackor? oh lord
STRESSS






Kommentarer
Postat av: stina

Högskolan? Komvux annars... sen ska du gnälla på invandrare som kostar pengar.

2010-11-29 @ 07:08:09
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0