Inredning på ett udda vis

Den dagen jag flyttar till hus kommer jag att bli en riktig housewife!
jag drömmer mig bort ganska ofta om hur jag vill att det ska se ut, vad saker och ting ska stå, vad det ska vara för färg på huset osv.
jag vet nästan exakt hur jag vill ha allt !
och nej jag tänker inte ha ett svensson hus. jag tänker ha extremt balla grejer i mitt hus.

jag googlade runt lite på udda grejer som folk har i sina hem
ni anar inte hur mycket sjukt jag har hittat
men jag hittade en massa finfina saker också
(stora drömmen är ju att ha ett rosa kök, men de kan jag bara glömma eftersom ja.. jag har en man också.. får väl skaffa en rosa tvättstuga ¨)







den här sängen är rena rama drömmen för mig, finns inget fel på den!
men den drömmen får jag nog också kyssa adjö ;)



Den här soffan är så MIG att det inte finns ord för det nästan.
hur badass skulle den inte vara hemma hos mig? jo helt perfeeekt i mitt vardagsrum




så otroligt läckert skåp!



hahahah den här sängen är verkligen någonting jag skmulle bygga ihop till min unge, så otroligt klockren :D



jag gillar inte bara konstiga saker utan väldigt söta och stilrena grejer med :)
som det här badrummet, vilken tjej (eller kille) skulle inte vilja ligga där i badet och bara koppla av?







Kommentarer
Postat av: Bettan

åh, badrumsbilden <3 snacka om mys! i ett sånt rum blir man nog glad!

2010-11-05 @ 09:18:51
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Googlade på udda inredning, och det första jag klickar mig in på är detta underbara inlägg - love it! <3 Jag har oxå bloggat om rosa kök (länken), kistor m.m. Gör gärna ett besök hos mig, du kanske hittar nåt du gillar! :) Mvh/Mimmi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0