Men..Nää?






va duktig jag är som är uppe den här tiden.
jag hade såna enorma problem att sova i natt
jag drömde hemska mardrömmar och jag var orolig hela tiden
varför vet jag inte.
jag drömde att precis alla jag älskade DOG.

usch de var helt jävla vrickad dröm.
fast jag har hört att "Om man drömmer att sina nära & kära dör så ska dom må otroligt bra fysiskt och psykiskt"
Jävla drömmar alltså, det är underbart att mina älskade mår otroligt bra osv men måste de göra så att JAG mår dåligt? :P

jag är glad över att det bara var drömmar iallafall.
Jag och anna skulle ju göra ärenden idag. men vi ångrade oss när vi såg på vädret så vi ska fixa det imorgon istället eftersom då har vi BILEN :D svarta faran! eller blå , hmm vad är annas bil för färg egentligen? haha

Idag blir det kräftsallad för alla slantar ! det förtjärnar jag efter denna hemska natt!
Nu ska jag skriva en kärleksförklaring till min skrutt, jag behöver det. sen tänker jag snoooOooooza en stund!

Om du bara visste hur jävla kär i dig jag är


Kommentarer
Postat av: ellie m

fin blogg :)

2010-11-03 @ 11:46:59
URL: http://elliestaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0