Monday all day

känns som om denna dag aldrig kommer ta slut men jag har hunnit med en massa saker idag
sara och adde kom ner på en kopp kaffe
pratade en bra stund sedan bestämde vi oss för att åka lite bil.
efter det kom jag hem, diskade och hanna tittade förbi .. även hon ville ha kaffe ^^
spelade en massa jävla yatzy och jag slog äntligen mitt rekord IGEN!!! 518 poäng;)
jag kickar fan ass i yatzy.

nu har jag absolut ingenting att göra. borde jag städa?
nää jag ska titta runt på ikea´s hemsida eftersom hanna åker dit imorgon
någonting lär jag väl hitta
vill också följa med dit men eftersom min ekonomi just nu är lite "knepig" så får jag helt enkelt vänta, kanske tills anna besiktat sin bil ?;)

veckans planer
Tisdag: städa (väldigt lite) & tvätta! + dricka 50liter kaffe
Onsdag: jag vet att det är NÅGONTING jag ska göra.. men vad fan var det?
Torsdag: Roadtrip med Anna till vansbro
Fredag: ööh..?
lördag:jag vet att det är NÅGONTING jag ska göra.. men vad fan var det?
söndag: -ll-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0