party-peppad!

ikväll är det dags för festen hemma hos hanna
"åååh så långt att gå" ;)
ibland är det bra att bo granne med världens bästa hanna!

ska bli riktigt nice att helena är hemma på besök och att sandra har valt att vara barnledig just ikväll
kommer bli nice as hell!!!

känner att jag är peppad och Rihanna fixar så att jag blir ännu mer peppad!
snart dags att göra sig i ordning, dra på sig ett ansikte och styla håret
lugg eller inte.. det är dagens bekymmer för mig.. och kläder???????????

men hanna sa att jag fick dyka upp naken så länge jag inte sitter i soffan!
jag är otroligt less på att alltid ha på mig helsvart outfit varje gång jag ska någonstans
så denna gång ska jag nog satsa på att försöka ha så lite svart på mig som möjligt
vi får se hur det går




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0