Sockersött pyssel



nu har jag kollat upp hur man gör alla dessa pysselsaker jag vill göra.
cupcakes. munkar, alla jäkla bakelser man kan tänkas sig.
jag förstår nästan hur man gör, jag får helt enkelt prova mig fram.

Är iallafall jäkligt sugen på att köpa lite lera och bygga lite småroliga saker.
youtube har gått och blivit min bästa vän känns det som, jag hittar alltid så mycket skumma och roliga saker.
det var av en ren slump jag kom in på pysselsakerna.
jag måste testa.
går det åt h*lvete är det bara kasta skiten och köpa sig ett fint smycke istället ^^











Kommentarer
Postat av: Frida

Cupcakes är inte svårt alls! :) Ska ge dig lite tips sen :)

2010-11-22 @ 19:09:36
URL: http://bleedformedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0