Vilken jävla värdelös dag det här är!

den här dagen kan nog inte bli så mycket sämre...
jag vaknar upp och har feber.. jävligt roligt.. jag dammsuger köket och hallen för att mamma bad mig att göra det.
och när jag väl gör det så lyckas med det konstigaste.. jag böjer min pekfingernagel RAKT BAKÅT.. värre smärta har jag aldrig någlonsin känt.. nageln klarar sig men det blir snabbt en blånagel.
kan ni förstå vilken smärta jag har i mitt finger. så länge jag rör det är det ingen fara.
men så fort jag har handen stilla börjar jag gråta av smärta.
så jag har skrivit det här blogginlägget i en hastighet på ja.. ca 150km/h .
gud kanske ger mig en dålig dag för att jag ska njuta extra av min födelsedag imorgon ?


emma har extremt ont..

fin photoshopad bild va?
sådär ser min nagel ut nuy iallafall.. ungefär:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0