Vintermys!

(den ser så jävla deprimerad ut, men jag känner faktiskt pepp för att sätta igång å lära mig saker)

Hör och häpna!
Ikväll ska emma hålla sig HEMMA och INOMHUS!
jag valde att tacka nej till Arons fest idag.. nog för att jag är småbakis än MEN jag vill inte vara bakfull imorgon och bara ligga som ett lik i sängen (som jag har gjort idag)

Min kväll kommer att spenderas med plugg-relaterade saker
Rolig lördag va ?:)

jag ska titta på någon film som heter Korpen Flyger, någon som har sett den?
min svenskalärare sa att den var sevärd eftersom vi håller på med det området just nu på svenskan!


sen ska jag försöka leta rätt på lite saker angående Historia !!
jordbrukssamhälle .. säger inte mig så otroligt mycket men äh, det blir nog roligt!

jag längtar dock tills vi har uppgifter om Andra Världskriget, då kan vi räkna med ett superduper-arbete från min sida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0