Alone

När kim är borta dansar emma på bordet.

Precis när kim åkte till skolan så vaknade jag, tog en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG dusch (trodde jag).. de visade sig att jag bara duschade i ca 10 minuter, han bli uttråkad delux i den där jävla duschen
men nu är jag ren och fin!

haha! igår hade vi vårat första svartsjuke drama^^
kim skulle tydligen knulla Megan Fox & jag skulle ligga med sheldon och eminem + den där supernörden i varenda highschool film som någonsin gjorts, han med utstående öron och armar som tändstickor!

Haha vi är söta ^^

nu ska jag ta dagens första cigg! yey!

Idag igen:
Eddie Vedder – Society
John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre'
@junkmail – Kaipuu
Sophie Zelmani – Going Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0