christmas ♥

♥Wiii♥

jag längtar som fan till julen, då man får tända ljus, bädda ner sig i soffan, titta på alla dessa julfilmer , dricka glögg / julmust, vräka i sig pepparkakor och lussebullar och mysa med sin älskade!!
åh jag längtar verkligen så in i helvete.
och jag längtar tills den dagen jag själv bor i hus och får julpynta delux
mitt hus kommer verkligen att se ut att vara taget direkt ur en jul-saga ♥


nu har kim gått till willys för att handla cigaretter. miip.

imorgon åker jag som sagt hem.
mamma ringde mig nyss och berätta hur mycket hon saknade mig och att hon nästan glömt hur jag såg ut :P
yeeeah det är bevis nog på att hon saknar mig
hur ska det bli när jag lämnar borlänge för gott ?
hon kommer att spendera all sin lediga tid i falun, hon kommer hitta på ursäkter för att få hälsa på mig
min mamma är den sötaste och bästaste mamman man kan önska sig




♥♥♥Kim♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emeliiens

det är faktiskt lite mysigt med vinter och jul :) mysigare än sommaren på nått vis :D

2010-10-29 @ 20:12:20
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0