Computersex






Min farbror och pappa var nyss här och hämtade min lilla älsklingsdator som är ganska sjuk :(
Men min farbror skulle försöka fixa och om inte annat så skulle han föra över allt viktigt till en annan som han skulle sälja billigt till mig.
tur att man har en riktigt duktig farbror som kan ALLT om datorer ^^

så jag får snart hem min älskling igen.
Pappa berätta att han hade varit på varenda databutik idag och kikat på laptop! jag blir chockad varenda gång pappa använder ordet "laptop", Vet han ens vad det är?
vet pappa hur man kommer ut på internet?
fast.. han kanske skaffar dator för att spela dessa kortspel på Haha!!!
jag bad han köpa en rosa dator, vi var inte överrens vid den punkten!


Hmm undra om man ska följa med mamma på den där Race-festen ikväll..
jag är kluven.. vi får se hur jag gör och vad jag känner för
kan vara skönt att vara ensam hemma också!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0