DalaDerby!



leksand spelar just nu mot mora
jag sitter och lyssnar på "webb-radion" och terroriserar folket på DT.se som kommenterar och uppdaterar dagens derbymatch.
vi måste fan vinna det här.
och jag måste åka på en leksandsmatch!
heeeeeeeeeeeeeejaaaaaaaaaaaaaa leksand
det är nästan så man ska ta på sig sin leksandströja och halsduk!
men nä, jag spar de tills dagen då jag och hanna dricker öl och glor på hockey live!
hur kan man inte gilla hockey?
det är en riktig sport.
leksand är och förblir bäst!!!


och till er som älskar att säga "ah men houkko tar den i röven osv"
yeah so? riktiga dalkarlar kan ta den i röven utan att gnälla som små stockholmskärringar ;)
riktiga karlar klarar allt!!!



HEEEEEEEEEEEEEEEEEJA
LEKSAND!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0