damn who´s a sexy bitch?













jag är så kär att det värker i hela kroppen
det var fruktansvärt länge sedan jag kände såhär
även när jag är väldigt ledsen så känner jag mig inte sådär värdelös som jag brukar.
utan att känner att det snart blir bra, att jag snart kommer att bli lika lycklig som jag var innan.
ååååh det pirrar så mycket i kroppen
mat, vafan är det ? jag behöver inte äta. dricka behöver jag inte heller
hihihiihihhi jag kan leva på den här känslan, iiiiiiiiiiiiih det pirrar i min jävla kropp hela tiden :D

förstår ni hur underbart jag tycker att det här är?
jag älskar känslan
jag tycker om dig, mer å mer å mer å mer för varenda dag som går.


Nu ska jag lyssna på descending angel och tänka på när DU kysste mig för första gången på riktigt <3





Kommentarer
Postat av: fiffi

:D

2010-10-10 @ 19:06:59
URL: http://livetenligtfille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0