Dododododododooooo me!

åh dom här senaste dagarna har varit så underbara :)
kim är så underbar. hans pussar får de att rysa i hela min kropp
ända ut i tåspetsen^^



jag har kommit på årets jävla ord : DoDo-Hole!
Hahahah fan va vi har skrattat åt det ^^

det känns så jävla konstigt att vara hemma igen, jag gillar det men samtidigt som jag vill tillbaka till kim och pussa på honom en extra gång!

iallafall så är jag hemma nu och jag hade fått brev från borlänge kommun !
där stod de att jag får börja plugga den 9:e november :D
WIIIIIIIIIIIIIII historia och svenska ska jag läsa då
mina två favoritämnen, fan vilken kickstart det blev alltså!
känner mig så otroligt jävla peppad på det.




benito flög på mig så fort jag kom innanför dörren, gosade med mina fötter och sedan rusade han och hämtade sina leksaker , det var bara sätta sig på golvet och busa med honom!
mamma flög också på mig och kramade mig , berättade att jag inte får vara borta sådär länge från henne^^

ikväll ska jag och mamma laga taco-pizza! nomnom!!!




gårdagens ord fick mig att smälta inombords, att jag inte har vågat säga det tidigare.
att jag äntligen fick vara först med att berätta hur jag känner för dig.
Äntligen har jag sagt det, det känns så jävla bra med dig ♥♥Åh vad jag tycker om dig ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0