Fönstershoppa!

jag sitter här i min ensamhet en lördagkväll
medans alla andra är utklädda till slampor (eller är slampor) så halvligger jag här i sängen helt ensam med ett glas citron-vatten.
No alkohol 4 me this weekend!.
duktig tös^^

Jag har stormat omkring och klickat runt bland massa underbara & roliga saker på ebay
ebay = min nya bästa vän!  fuck tradera!

åååh jag är så förälskad i allting jag har hittat och jag vet lite saker jag ska klicka hem när det säger
"$ CATCHING $" på mitt konto ..


(dessa klänningar är det ballaste jag har sett. vet inte vilken jag vill ha heller eftersom dom är liite olika och det skiljer STORT I pris på dom! jag blev kär  direkt .. en utav dom ska jag nog fan köpa ^^)


DROP DEAD GORGEOUS underkläder / bikini !!!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0